23 aprilie 2011

Urări !

Well , a venit Paştele. De fapt , n-a venit încă dar nu ştiu dacă voi avea timp mâine să mai scriu ceva. Pe lângă boala curăţeniei care i-a prins pe toţi tocmai acum şi pe lângă căldura soarelui îmbibată dezastruos chiar cu bătutul covoarelor , cam totul merge din bine spre mai bine. Având în vedere că de sentimentele mele pentru comercialitatea asta cu care sunt văzute sărbătorile importante precum Paştele şi Crăciunul sunteţi conştienţi , nu-mi mai rămâne decât să vă spun UN PAŞTE cât mai FERICIT ! Al meu se aude destul de promiţător , deşi lipsa unor elemente x sper să nu-mi strice dispoziţia. Am cam fost ocupată cu de toate,  de la curăţenia prin casă ( cea de primăvară cum se mai spune ) până la repararea sentimentelor cam ciudate în ultima vreme aşa că nu v-am mai stresat . Cum am mai spus-o şi o voi mai repeta pentru întârziaţi sau neatenţi : timpul ne cam omoară pe toţi.
 
      Sper să vă distraţi ! Eu ( personal )de abia aştept să mănânc ouă roşii , mai ales că  s-a terminat postul . Bine mai e puţin , nu se pune !. Încă o dată : Un Paşte fericit şi tot ce vă mai doriţi ! 

P.S. La mulţi ani celor cu numele de George , Georgiana , Gheorghe , Georgina ,Gelu, Geluta , Georgel , Georgeta , Geta, Georgi , Gică , etc ! Multă sănătate şi fericire !.
 
P.P.S Ce cadouri a-ţi primit ? [ de Paşti sau de onomastică ] 

9 comentarii:

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)