20 iulie 2011

Neaşteptat


M-am uitat înăuntru şi n-am vazut nimic dubios
Erau doar paşii mei înecaţi în pământul noroios
şi atât .
Am văzut amintiri ca înainte de o moarte
Şi le-am retrăit cu intensitate pe toate , fără păcate
fără regrete.
Fără nici măcar un pic de bun simţ am abuzat
De vise , de zâmbete şi chiar şi de parfumul epuizat
de pe noptieră.
Te-am simţit în mine , ca prima dată
şi , dupa lungi clipe te-am zărit prin oglinda mată
Mă aşteptai .
Ştiai că sunt acolo şi că încă îţi mai caut rămăşiţile
printre toate cărţile citite şi  printre sticle
şi n-ai făcut nimic .
Mi-ai luat sufletul , iar , doar cu o privire
ca să îl omori ironic prin strivire
fără milă.

P.S. Giveaway cu ocazia împlinirii a doi ani de creaţie pe blogul lui Geo , adică pe Beware of you ! Giveaway-ul ţine până pe 28 iulie aşa că grăbiţi-vă !

10 comentarii:

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)