26 aprilie 2011

Mesaj scurt in idei lungi .


James Blunt-Same Mistake

Asculta mai multe audio diverse 


 Nu ! Nu mă voi pierde în întuneric. Eu nu sunt aşa , eu cânt în duş şi mănânc ciocolată cu alune când mă supăr. Eu te iubesc , chiar dacă nu mă crezi . Eu urc scările , nu iau liftul , chiar dacă n-avem unul , pentru că mi-e frică să nu rămân blocată şi să îmbătrânesc fără tine . Simt de multe ori că m-am pierdut pe drum şi că orice aş face să revin la starea normală , nu mai are rost. Acum sunt o persoană fără pic de optimist dar care totuşi nu mai varsă lacrimi , nu mai poate sau nu mai ştie . Suntem meniţi să fim împreună , mă gândesc la asta mereu . Suntem la fel şi totuşi atât de diferiţi. Eu sunt aşa cum mă ştii , aşa cum am fost mereu  , doar că am trecut printr-un proces din ăla lung de schimbare şi nu sunt încă sigură că am ajuns la punctul acela în care pot spune cu mâna pe inimă "sunt altfel ". Parcă sentimentele mi s-au împleticit , mi s-au amestecat şi vor să se reverse acum . Însă nu , nu se poate. Asta ar însemna să calc peste barieră şi să-mi expun slăbiciunile ca într-o tarabă de unde-ţi alegi ce-i mai ieftin . Am învăţat multe de la tine , de la modul tău de a trăi ce a devenit mai târziu al nostru . Sunt clipe în care cel mai tare-mi doresc să ne iubim în ploaie iar ăsta e unul dintre ele .  La mulţi ani , copil cu ochi frumoşi ! Am făcut atâtea promisiuni încât nu ştiu să mă mai ţin de ele. Ştiu , îmi caut scuze !
 
 ...şi totuşi de ce ne este dat să iubim dacă nu ştim să o facem ? 
                              Vreau sa fiu printesa cu adevarat .

10 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc foarte mult pentru comentariu ! Iti multumesc de asemenea ca iti faci cunoscuta identitatea !

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. te voi ruga frumos sa dai dovada de putina inteligenta si sa ai grija la vocabular . nu te cunosc , nu ma cunosti deci ar trebui sa iti masori cuvintele

    RăspundețiȘtergere
  6. Heeeiiii tin minte ca ai postat un inceput de poveste pe blog, stiu ca se termina cu intalnirea dintre cei doi si ploua torential (cred) si ai promis ca o vei continua ... inca astept :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca trebuie sa meritam sa iubim, ca sa putem o facem... Iar asta inseamna sa descoperim ce este cu adevarat iubirea. Si ca un fel de mic P.S.:Si eu cand in dus, si mananc muuuulta ciocolata cand sunt suparata:))

    RăspundețiȘtergere
  8. # Dana , nu mai tin minteee cum era povestea :|. Daca o gasesc prin calculator o voi continua , oricum pregatesc un concurs acum si sunt cam "ocupata."

    # Alexa Lola
    Da , bine zici. Cred ca si pentru a fi iubit trebuie sa meriti , dar de asta nu se tine cont.. Ciocolata ne ajuta pe toti :x.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ 29decembrie
    A putea iubi mi se pare de multe ori un lucru atat de greu , mai ales acum cand toti isi "traiesc viata " si dupa se gandesc la iubire. Eu nu mai stiu ce sa cred , poate ca la fel ca fericirea si iubirea e un sentiment trecator , de trecere.

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)