11 iunie 2011

Promisiuni .

    Mi-am promis ca o sa o iau de la capat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. I-am promis ca il voi iubi pentru totdeauna . Fac des promisiuni insa nu mereu ma tin de ele , chiar sper ca de data asta sa fie altfel . Vreau sa ma schimb , sa rad si sa vorbesc urat cand sunt cu ea , cum nu face nicio printesa. Era vremea sa iau masuri pentru ca asa sunt eu .. nu pot lasa ca timpul sa treaca pe langa mine fara sa ii fac eu ceva , sa ii schimb cursul banal . Am vazut ca in ultima vreme nu mai sunt asa coerenta , vorbesc mult si fara rost ca si cum as fi ascultata de cineva . E trist cum iti pui viata pe o foaie sperand sa fii inteles si cum totul se destrama dintr-o lovitura . Am promis ca voi fi mai optimista , vreau sa incep din nou sa traiesc alaturi de el , de ea .. si de voi .
   Daca imi iei iubirea , iti iau viata..

4 comentarii:

  1. nu inceta niciodata din a incerca sa fii optimista si sa-ti traiesti viata pt ca nu stii cand o sa si reusesti..

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca poti sa te tii de promisiuni va fi bine:) Eu zic sa crezi mai mult in tine si vei putea realiza mai multe! :)

    Te pup>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. intotdeauna sa fi optimista si sa te tii de promisuiuni! Trebuie sa stii sa te ridici atunci cand cazi!:*

    Bye dear>:D<

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)