11 iulie 2011

frozen



      Sunt gata sa zbor , sa te simt in sangele meu mai mult ca oricand . N-am nevoie de sperante , ti-am zis ca le urasc pentru ca rezista mai mult in inima,mintea,corpul tau decat mine. Am nevoie de ceea ce se cheama "sarutul de adio " , doar ca sa-mi dau seama ca tu esti cel pe care il vreau .. ca nu esti doar un vis anapoda, cu radacini in inima mea . Iubitule, ti-am mai vorbit despre noi inceputuri ? 

      Cat de greu e sa astepti sa te sune dupa orele petrecute impreuna pentru prima oara. Iti spui ca nu a fost sa fie , iti ridici pachetul de pe masa si tragi egoist din tigara slim . N-ai fost invatata sa astepti , tu , care i-ai avut pe toti pe care i-ai vrut , fara ca macar sa schitezi un zambet . Tu , care calca pe cadavre pentru a-si atinge scopul , esti acum cea care sta cu inima nelinistita gandindu-se la mii si mii de motive si intrebari . Poate nu ti-a stat parul bine, poate aveai ceva intre dinti , poate l-ai calcat pe picior in timpul dansului sau poate pur si simplu nu te-a placut. Nu,  nu se poate . Ai avut mii de suflete in mainile tale , mii de vieti carora le-ai indus o depresie majora . Nu ar avea cum sa nu te placa , cu toate buclele tale nedefinite , rosiatice , rebele. Si totusi , acum astepti . Ai terminat tigara , te ridici si te duci spre oglinda din baie , sperand sa iti gasesti defecte . Ai stat minute in sir , dar nu ti-ai gasit defecte majore. Ai un ten frumos , curat , ochi verzi sclipitori , bucle lungi , sprancene perfecte , dinti albi , rosul de pe buze inca e accentuat , umerii aliniati asimetric , nas indraznet , barbie ascutita si sublim pusa in armonie cu forma fetei. Esti frumoasa, o stii si te-ai folosit de asta toata viata ta. Uite , acum , in momentul in care iti dai seama inca o data ca esti facuta cu perfectiunea unui sculptor batran , n-ai pe nimeni alaturi . Esti singura pentru ca i-ai respins pe toti cei care si-ar fi dat totul pentru tine , pentru un simplu gest de iubire , de admiratie, de respect ...pentru orice de la tine, orice.  Ai calcat toata viata ta peste suflete ce nu-si doreau decat iubire , care erau gata sa te iubesca enorm pana cand ai fi devenit o femeie batrana , pana cand frumusetea ta nu ar mai fi fost atat de perfecta. 
     Ai revenit langa telefon , dupa prea mult timp in fata oglinzii . Nu te-a cautat , chiar daca au trecut cateva zile bune. Frumusetea ta nu l-a impresionat. Acum esti stearsa , lacrimile ti-au lasat urme pe chip , urme de rimel scump . El ti-a vazut splendoarea , dar a fost uimit de cat de usor vorbesti despre lucruri greu de imaginat , de cat de mult iti lipseste caldura inimii . Ai pierdut din nou , G. , ai pierdut uitandu-te undeva departe. Acum nu mai esti tu cea care zambeste malefic , dupa o crima , ci victima tragediei din corpul tau . Cat de trist e sa traiesti fara inima...

P.S. Vreau sa stiu povesti de iubire. Ai iubit vreodata ? Cum , cand ? Nu va sfiiti .. Secretele voastre vor fi in siguranta ! Inca iubesti ? Ce inseamna iubirea ? 

10 comentarii:

  1. Ehh, eu nu prea am povesti de iubire :) Cand o sa am o sa-ti povestesc cu mare drag:X te pupacesc:X

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Monica , dar despre iubire trebuie sa stii ceva:P , macar teoretic... asa ca te ascult ! :P >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Am poveşti de iubire...Una e chiar fantastică. Dar prefer să o ţin pentru mine, dacă nu te superi :-s.
    Cert e că iubesc ...de mult. E o iubire curată, sinceră şi specială...8->

    P.S. îmi place mult poza de la începutul articolului. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @ annitu , iti multumesc pentru vizita !:p Cat despre iubirea ta , mi-ai spus deja multe.. Ma bucur pentru tine si sper sa tina cat mai mult. Aceste iubiri sunt iubirile vietii noastre. Poza aceea inseamna foarte multe pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubirea? Ce este iubirea? Un miraj, o himera, o iluzie de scurta durata? Hmm, pai sa vedem... ce conteaza ce-i iubirea, de ce cautam sa-i dam definitii cand ea ne face sa atingem cele mai inalte cote? Traieste clipa. :)
    De povestit nu-ti povestesc. Nu prea sunt eu un suflet boem dar asta nu inseamna ca nu admir sufletele boeme.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Lille , iti multumesc in primul rand pentru vizita ! In al doilea rand , cautam definitii pentru cuvantul iubire, nu pentru sentimentul in sine . Eu cel putin , asa sunt. Suna foarte frumos..."sufletele boeme " :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Of bine, pentru tine asa: iubirea reprezinta "uniunea" a doua drumuri diferite intr-unul singur cu o singura destinatie. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. btw, ai o leapsa la mine! :X pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Monica , esti geniala. Superb spus ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubesc.E ceva timp bun.Totul a inceput dintr-o prostie,un joc,o iluzie...nu era altceva decit o banalitate inceputul.Dar,am ajuns ca nu'mi pot imagina o zi fara EL,nu mai e atit de frumoasa ziua,daca nu il vad,daca nu il sarut,daca nu il imbratzisez.Citeste blogul meu,vei afla mai multe.

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)