14 octombrie 2011

pentru că sunt femeie


   Sunt mândră! Eu sunt furtună şi ploaie , minune şi catastrofă , iubire şi ură . Eu am gene lungi şi mâini fine , ochi mari şi voce caldă . Eu pot cânta , pot zâmbi oricărui bebeluş , pot îmbrăca haine strâmte şi colanţi. Pot purta tocuri şi rochie . Eu pot ameţi mintea oricui , pot minţi dulce fără prejudecăţi.  Eu pot iubi o singură persoană , sperând să îi schimb defectele înainte să mă îndrăgostesc de ele. 
   Şi tu trebuie să mă iubeşti . Pentru că eu sunt totul tău, pentru că fără mine ai fi nevoit să înveţi să trăieşti singur. Pentru că fără mine ai fi ţinut în viaţă doar de aparate. Pentru că fără mine nu ai exista , nu te-ai naşte , nu ai muri - străpuns de dor. Pentru că m-ai recunoscut când mi-ai privit ochii verzi , m-ai recunoscut ca fiind femeia care îţi va da bătăi de cap , cu care vei adormi în gând , pe care nu o vei uita niciodată . Merit orice, doar pentru că rujul meu stă pe buzele tale şi pentru că încă te mai gândeşti la cât de părinteşte îţi mângâiam creştetul capului ultima oară. Mă iubeşti pentru că sunt femeia care te-a făcut să gândeşti diferit , care te-a făcut să o cunoşti şi să o adori în cele mai urâte momente. Pot face orice ! Şi tu poţi face orice cu mine. Sunt femeia potrivită pentru că dimineaţa îmi stă parul aiurea şi sunt morocănoasă , pentru că te-ai îndrăgostit nebuneşte de inocenţa specifică unei criminale.Eu sunt cea pentru care ai gătit, ai plâns , ai cumpărat flori şi ciocolată , ai făcut naveta să o vezi , ai călcat peste cadavre. Eu sunt cea care iubeşte nebuneşte faptul că eşti al meu !
     Doar eu am ceea ce îţi lipseşte. Fii fericit că m-ai găsit. 
     Ţi-am spus de la început. Sunt egoistă!

11 comentarii:

  1. pentru ca pe noi nu ne intrece nimeni:X:X:Xbv superb:*

    RăspundețiȘtergere
  2. "Sunt egoistă!"
    Să nu uiţi cuvintele astea când îţi vine să plângi.

    Long time no see, darling.
    Te credeam o fire sensibilă. Sau aşa m-au făcut să cred cuvintele tale. Eu personal mă cred o femeie puternică, o femeie care n-a fost şi nu va fi clătinată de nimic. Dar în adâncul inimii mele ştiu că orice cuvinte, cât de mici, m-ar putea răni adânc. Aveam impresia că sunt superioară altor femei pentru că ele veneau la mine în acele zile ploioase pentru că aveau nevoie de un umăr pe care să plângă. Dar se pare că nu sunt singura. Nu sunt singura care ştie că fără mine ei nu ar mai fi la fel. Sau poate că...sunt doar egoistă. Ironie, nu?

    Fii puternică. Fii a dracului de puternică şi stai dreaptă pe tocurile alea ale tale graţioase, în timp ce ei se gândesc ce fericire a dat peste ei că în acea zi pot vedea o fiinţă atât de superbă precum eşti tu! Şi iubeşte din toată inima ta. Iubeşte, dar nu uita că meriţi să fii iubită la rândul tău.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sayuuki , mi-ai lipsit jur. Când îmi vine să plâng uit orice , chiar şi că exist. Plâng. Arăt că sunt slabă, că nu sunt de piatră , ca iubesc , că simt , că trec peste toate , că mă voi ridica. Când scriu plâng. Când iubesc plâng.
    Comentarii ca ale tale îmi încălzesc orgoliul de scriitoare. Ştiu că sunt puternică , ştiu că totul meu e atât de mult , că nimic nu e sigur şi că în fiecare se află câte o mică curva care te poate omorî oricând cu sânge rece. Ştiu că sunt egoistă şi că pot fi iubită aşa cum sunt. Ştiu că rănesc în cele mai proaste momente şi că uit pentru ce trăiesc.
    Îţi mulţumesc mult pentru tot ce ai spus. Un sfat de la o prietenă costă mult în ochii orgoliului de femeie. Să fii femeie e un dar , un atuu şi un defect totodată. Sunt mândră şi aşa eşti şi tu !
    Să nu mă uiţi când voi răcni de durere în mijlocului sufletului de artist , când voi uita că sunt femeie şi că trebuie să fiu puternică !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da !!

    Suntem atat de puternice, cu slabiciunile noastre, cu totul!
    Ah si daca n-ar fi tocurile alea inalte care sa ne plaseze mereu in locurile nepotrivite unde vom rani mai mult ca sigur cei mai dragi oameni in cele mai proaste momente ... nu am mai fi noi!
    De aceea sunt mandra ca sunt femeie!La fel ca tine si oricare alta femeie!

    Multumim pentru minunatul post pe care il voi salva si il voi reciti de fiecare data cand sufleul va urla si inima-mi va plange ... pentru ca sunt femeie!

    Pupici frumoaso !! >:D<
    Oh my goddness i`ve missed you! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti femeie, toate femeile sunt egoiste!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-ai transformat in femeie ;;) !



    Sunt mandra de tine !



    Esti o femeie Puternica , nu uita ! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Suntem egoiste pentru ca iubim multe si trebuie sa avem putere si daruire de ale face in parti egale ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ţi-am spus de la început. Sunt egoistă! ..esti asa cum trebuie sa fii!
    Nimeni sa nu iti stea in cale si asta pentru ca esti puternica,pentru ca lupti pt tine si pentru visurile tale..Pentru ca nu lasi esecul sa dea cu tine de pamant ci tu il iei in piep si ii spui"nu exista experiente neplacute bai, din toate am invatat cate ceva si asa ca stiu ce sa fac si cu tine acum"..Pentru ca te respecti,ca stii sa fii aroganta in suferinta si copilaroasa in ras..

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)