26 noiembrie 2011

lucruri fără sens

  Dacă pământul ar putea vorbi ţi-ar spune toate păcatele făcute pentru tine. Ţi-ar spune câte femei şi-au stors lacrimi  sau câţi bărbaţi au fost părăsiţi pentru tine-  tipic femeilor înnebunite după bărbatul puternic care le poate oferi orice. Ţi-ar spune câte m-au blestemat, câte mi-au dorit moartea şi câte încă o fac. Şi nu există definiţia ta. M-am gândit mult şi nu iese nimic . Tu nu poţi fi definit, la fel ca dragostea sau ura. Tu eşti ambiguu , eşti fără sens, eşti fără culori sau idei. Tu nu însemni nimic . Nu eşti decât sprijinul femeii , pregătită să-ţi fie supusă pentru tot restul vieţii. Nu eşti decât cel care se dezlănţuie violent pentru nimicuri . Nu eşti decât un simplu om cu concepţii invechite. Şi totuşi , aşa neînsemnat şi fără scânteie , reprezinţi visul femeilor din cercul tău de prieteni . Toate te vor, până şi prietenele mele, şi prietenele prietenilor tăi. Eşti genul de bărbat pentru care toate şi-ar uita viaţa doar ca să-ţi facă pe plac.
    Eu, eu sunt ceea ce mereu am vrut să fiu. Reuşesc să-mi analizez mişcările , să-mi fiu propriul psiholog. Am învăţat să trăiesc singură, să mă înţeleg cu cea mai mare temere a mea. Eu accept, ea mă evită. Sunt genul de femeie ce trăieşte pe principii inexistente, inventate pe moment ca scuze sau ieşiri din tipar. Vorbesc mult, mănânc încet şi urăsc bărbaţii ca tine. Sunt poate singura ce nu te iubeşte pentru părinţii tăi sau pentru statura ta. Sunt cea care îţi adora buzele şi ochii doar pentru că erau imperfecţi . Nu mi-ai plăcut niciodată elegant. Îmi placi răvăşit, surprins în cele mai proaste momente . Îmi placi când fumezi sacadat şi încerci să îmi atragi atenţia, când transferi sentimente prin blestematul ăla de fum ce-mi umbla prin plămâni din cauza ta.
  Suntem oameni care greşim şi ne scuzăm des, pentru a ţine flacăra aprinsă . Suntem pe ramuri diferite în acelaşi copac, sub acelaşi cer în mijlocului aceluiaşi univers. Şi ne place sau îmi place. Nu te mai cunosc decât prin amintiri , decât prin vremea petrecută tăcuţi sub teiul rupt dintr-o poveste. Ce frumos suna de mult , iubire sub teiul de pe scări , azi mă irită şi mă face să realizez că totul e o prostie repezită ca un animal fără şira spinării.
   Povestea asta moare în fiecare zi şi se zdrobeşte violent de fiecare părticică de orgoliu nemărginit. Sunt lucruri de spus noaptea târziu , la o ţigară , uitând de noi şi de lume.  Te aştept ?

9 comentarii:

  1. cand astepti niciodata nu regreti.....dar e bine sa nu treaca viata pe langa tine atunci cand astepti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Viaţa oricum trece pe lângă mine, accentuat sau nu. Aştept fără consecinţe. Roşcata din vis, îmi plac roşcatele.

    RăspundețiȘtergere
  3. E mai bine sa astepti:) Desi... dupa o perioada nu stiu daca isi mai are rostul aceasta asteptare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucruri fara sens..heh incearca sa gasesti sensurile in lucruri marunte."Suntem oameni care greşim şi ne scuzăm des, pentru a ţine flacăra aprinsă ." Cuvinte pe care le inteleg perfect.Ceea ce ma reprezinta si pe mine.Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Monica, aştept însă cu timpul uit să mai aştept.
    a.Lina , mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din ce spui, pare că eşti puternică şi ai trecut peste asta. Sau mi se pare mine? Sau vrei să crezi că ai trecut peste tot, când defapt el e singurul lucru la care te gândeşti. Sau nu vrei să treci peste?

    Aştepţi? Nici tu nu ştii. Şi eu aştept multe, vreau multe şi am momente de lăcomie în care nu mă mai înţeleg, dar firul pe care visele mele plutesc e subţire şi se rupe repede, amintindu-mi de realitate. Poate şi tu ai nevoie de o doză de realitate, relitatea din aceea crudă şi adevărată.

    Spui că îl deteşti, atunci poate te gândeşti să şi uiţi ceea ce trebuie să uiţi. Nu spun să-ţi arunci sentimentele puternice pe care le-ai avut odată, spun doar că ai nevoie să te concentrezi pe altceva.

    Îţi citesc cuvintele şi parcă te văd cum cazi uşor. Sau mi se pare? Crede-mă, vreau să mă înşel în privinţa căderii tale.

    Hugs from someone who [thinks that] still cares about you. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Sayuuki. mi-e greu să-ţi răspund la întrebări pentru că şi pentru mine sunt confuze. Aştept, nu ştiu ce, nu ştiu până când, nu ştiu de ce. Spun că aş vrea să îl uit , pentru că asta merită însă e greu - but not impossible. Voi trece peste tot şi îmi voi ridica privirea mândră de ce sunt. Cad, încă mai cad.

    RăspundețiȘtergere
  8. Scrii foarte, foarte frumos. Cuvintele tale îmi ating sufletul şi parcă îl răcolesc. Scrii foarte frumos.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. zappy, păcat că persoanei căruia îi sunt adresate aceste rânduri nici măcar nu îi este atinsă pielea. Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)