7 mai 2011

Dorinte



Imi doresc sa invat sa zbor ca sa pot scapa de durerea picioarelor din cauza pantofilor. Imi doresc sa caut fericirea in inima ta si sa o gasesc ori de cate ori imi permit. Vreau sa te am pentru totdeauna si inca o zi. Imi doresc sa invat sa dansez , ca sa nu te mai calc in momentele in care toti ne privesc. Vreau sa stiu sa cant 100 de melodii la chitara . Imi doresc sa invat sa cant la chitara. Vreau sa rad iar , cu toata inima . Imi doresc sa invat sa gatesc . Vreau sa te vad razand . Imi doresc sa vad apusul si sa simt ploaia. Imi doresc sa mananc ciocolata cu alune .  Vreau sa o ascult pe Avril Lavigne , asa cum o faceam odata. Imi doresc sa gasesc pestisorul  de aur si sa-i cer trei dorinte . Vreau sa fiu red  .  Imi doresc sa dansez cu tine . Imi doresc sa rad cu tine , sa plang cu tine , sa mazgalim , sa gatim . Imi doresc sa uit de tot astazi . Vreau sa fiu cu tine. Imi doresc sa invat sa desenez.  Acestea sunt dorintele mele pentru ziua de azi . Cer prea mult ?

Care sunt dorintele tale ?

9 comentarii:

  1. fără Avril şi alune, avem voinţă mare:D

    RăspundețiȘtergere
  2. A, da, cum ai pus protectu ăla de copy?;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnisoara:P te poftesc sa intrii sa vezi daca iti place desenul:) Te avertizez nu am avut inspiratie:):D

    Te pup o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine să îți dorești... Într-o zi toate dorințele se vor împlini!

    RăspundețiȘtergere
  5. # C.L.M ti-a iesit geniaaal. >:D<

    # Deea
    Raman cu speranta , deocamdata.! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh,e timp sa descoperi si asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. # Christina , timpul e asaaa de pretios... incat n-am destui bani.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dorinţe. De ce nu-ţi doreşti tu mai bine o baghetă magică sau un cufăr fără fund şi gata, le-ai avea pe toate?

    Şi eu vreau multe, poate la fel de multe ca tine, dar ar fi mai bine să învăţăm să ne iubim şi adorăm aşa cum suntem [cuz in the end we're still awesome]. Şi să tragem de viaţă ca să obţinem ce vrem.
    Ştii ce-ar fi mai bună? O listă cu defecte de care ai vrea să scapi. Fără defecte ar mai exista oare dorinţe?

    RăspundețiȘtergere
  9. # Sayuuki
    M-ai pus pe ganduri , o lista cu defecte suna bine... poate pe viitor chiar voi face una. Multumesc mult ! >:D< Daca mi-as dori o bagheta ar fi mult prea usor , asa ca mai bine sper , am idealuri ca sa am pentru ce trai [ cum spunea un suflet ]. Fara defecte ar exista o multime de lucruri , nu stiu daca si dorinte. Comentariul tau ma bine'disupune ca intotdeauna

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)