17 iunie 2011

Ploaia - cel mai tacut confident


             Ador ploile de vara , tacute si reci . De mult timp ploaia nu-mi mai sterge durerea ci mi-o incanta . Nu ma mai intristez cand cerul plange ...din contra : rad si alerg printre stropi cu tine de mana sarutandu-ne si obligandu-ne sa tinem ochii inchisi . Ploaia are un singur defect : imi aduce aminte de tine si ma face sa-mi fie dor. M-am nascut pe o ploaie de primavara , o ploaie sincera ce avea sa-mi arate drumul tot timpul ... niciodata n-am inteles de ce e atat de linistitor sa vezi cum toate plantele , toti copacii , gazele si fluturii tac si lasa picaturile sa-i ude sufletul , de parca l-ar curata . Ploaia inseamna un nou inceput , ca 'cica' dupa fiecare ploaie vine un curcubeu . N-am vazut niciunul pana acum insa cred ca e asa de frumos , de simplu , de fericit ca aduce speranta ori de cate ori are nevoie acel suflet murdar. 
     Cand ploua imi aduc aminte de tine , de cat de norocoasa sunt si ma face sa zambesc . In trecut o uram pentru ca imi strica zilele in care ma jucam afara cu prietenii ce-mi jurau ca nu ne vom desparti niciodata. Acum totul s-a schimbat, dar nu tot timpul ... uneori cand ploua , ma gandesc ca poate altii nu au unde dormi si nu se bucura asa de tare de frumusetea unei ploi grabite de vara . De mica s-a dezvoltat frumos ca o floare , un om care se gandeste si la ceilalti poate mai mult decat trebuie..  Ai simtit vreodata mirosul ploii ? E atat de proaspat , de linistitor si de rece.. el ia toate pacatele murdare si le ingroapa in pamant , adanc . Cand sunt prea multe lucruri rele pe pamant , vine o ploaie razbunatoare ca sa ne trezeasca si sa ne arate inca o data ca nu e greu sa o iei de la capat .  
    Ploaia este cel mai tacut confident de cand eram mica . Ma uitam pe geam si-mi imaginam ca ea ma asculta , ca imi da sfaturi . Ma simteam atat de bine cand stiam ca nu eram singura impotriva tuturor , aproape la fel de bine cum ma simt acum cand sunt langa tine , copil matur , si-mi soptesti usor , limpede si apasator ca sunt cea mai importanta . 
   Sunt multe lucruri dupa care alergam in fiecare zi ca sa ne mentinem in aer , dar uitam esentialul : viata nu se masoara in de cate ori cazi , ci in de cate ori te ridici . Zambim rar .. e trist , la fel de trist cum ne uitam trecutul si cum uitam sa fim copii . Pe mine ploaia ma incanta , ma relaxeaza si ma face sa ma simt speciala .
    Cele mai frumoase momente sunt acelea in care suntem doar noi doi si o ploaie de vara ce ne vegheaza .. ce varsa in cinstea iubirii noastre lacrimi de fericire , de respect , de regret ca inca doi copii au devenit adulti , de frica sa nu uitam si noi de ea sau de copilarie ... Ploaia e un sentiment  al meu , al tau sau al Celui de sus.

4 comentarii:

  1. Niciodata nu m-am gandit asa la ploaie, atat de frumos... de obicei ma intristeaza cand ploua, dar vad ca pentru tine e un moment special :)
    De acum am sa vad ploaia cu alti ochi :) am s-o intampin cu alte ganduri :)

    Thnks:D

    E special :)
    Hugs>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. idem C.L.M

    M-ai facut sa vad ploaia intr-o lumina atat de splendida! Eu oricum aveam un sentiment sublim, de nedescris atunci cand ploua. Ma inspira. Cand eram mai mica imi placea sa cred ca picaturile de apa sunt visurile oamenilor, iar atunci cand oamenii inceteaza sa sa mai viseze picaturile se zdrobesc de asfaltul rece, strabatut de fiorii hoinari ai oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost absolut superba aceasta compunere, avand in vedere ca ai legat-o sublim de acea imagine motorie cu ploaia !

    p.s. T.I. !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!Spor incontinuare,:*

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)