6 iulie 2011

lacrimi de vaduva iubita



Iubitule ,

        M-am pierdut de multe ori in tine si am inceput sa tip in nestire , uitand ca tu esti casa mea , ca toate sentimentele mele sunt pentru tine , de la dragoste la ura , de la ura iar la dragoste si tot asa. N-ai inteles niciodata cat de multe lucruri ne sustin iubirea . Impartim aceeasi gura , acelasi suflet , aceeasi privire , acelasi gust, acelasi miros ...ca niste siamezi . Imi impart pana si inima cu tine .
  Am alunecat de atatea ori pe coastele tale si m-am ascuns intre vertebre , doar ca sa nu ma prinzi si sa ma scoti din tine pentru ca te incomodam . Ti-am provocat dureri fiind prea nestiutoare insa nu te-ai tratat. Ai preferat sa fiu eu medicamentul tau , chiar daca erai primul care il incerca . Iti cunosc toate secretele , toate colturile , toate fetele , toate zambetele . Stiu cand ai nevoie de mine , cand ramai fara aer din cauza buzelor mele si nu renunti . Ma chemi ori de cate ori te simti singur si ma tii in tine mult timp , pana vine alta si iti da speranta. Mereu cel mai mare inamic al meu a fost speranta , o urasc pentru ca ocupa mai mult loc in inima ta decat mine . Mi-ai spus ca sunt copilul tau si n-am sa uit . Pentru asta te voi vindeca ori de cate ori simti nevoia , indiferent ca inima ta este a mea sau a celeilalte.
    Sunt veninul tau . Sunt in sangele tau , inima de piatra .

                                                                                                                Cu drag , eu.

2 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris :) poetic si profund :)
    Era o legenda parca cu sufletele pereche care au fost odata siamezi si blah blah, daca nu ma insel ;))
    Foarte frumos <3

    Mai scrie, frumoaso! Chiar daca nu comentez eu prea des, te citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ada , scriu pentru suflet insa timpul nu-mi ajunge. Ma bucur ca ma citesti si iti multumesc enorm . Daca ai sti cat inseamna.. Stiam si eu o legenda cu o minge formata din doua suflete ce formau un intreg. O stiu de la el si n-am sa o uit niciodata cum n-am sa uit nimic legat de noi doi . Multumesc mult pentru vizita ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)