19 noiembrie 2011

mesaj



  De fiecare data cand ma suni in sufletul meu se rascolesc sentimente, ganduri . Imi trec prin fata ochilor verzi imagini cu noi , cu tine. Nu vreau sa te reintorci cand nici macar nu ai plecat. Eu am plecat si vreau sa stau departe de tine. Imi faci rau , exact ca un viciu. Nu esti cu nimic mai bun decat o tigara lunga , subtire , ce ma roade pe interior. Vreau ceva sa-mi opreasca sirul de lacrimi de pe obraz. Vreau ceva sa ma ridice de jos. Nu te vreau pe tine.
" Nu mai plange, cu fiecare lacrima il omori pe Cupidon. "
" Nu cred in el . Nu l-am vazut niciodata .Nu cred,  nu exista"
" Eu cred. L-am vazut azi-noapte in vis. Era un inger cu ochi verzi . Vorbea cu mine la telefon si mi-a inchis. M-am trezit si m-am speriat. Insa orgoliul nu m-a lasat sa-l sun iar in realitate. Poate si ora tarzie , era 4 dimineata.  Noapte buna,  puiule ! Te iubesc. "
      
                                                                                                                         [ 5 august 2011 , 00:52  ]

2 comentarii:

  1. Grea iubirea asta nu?
    Veche postarea, se pare si frumos felul tau de a scrie.
    Cum se face ca mereu vrem tot ceea ce ne face rau?

    RăspundețiȘtergere
  2. vrem ceea ce ne face rău pentru că doar alea au gustul bun al interzisului.

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)