3 iunie 2012

Instinct



Mă pierd uşor, prin fum şi culori , prin aer înţepat şi tocuri rupte...
Îţi simt mângâierea fină pe coapse , sărutul pe buze, mişcările moi şi liniştea răsuflului tău...
Mă simt prinsă în strâmtoarea ta dură , mă omoară mirosul tău. Mă las pe spate, sunt a ta acum...
Fă ce vrei cu mine ! Aruncă-mă şi priveşte-mă cum cad , iubeşte-mă şi priveşte-mă cum strălucesc.  Ştii că nu mă pricep să te iubesc , că am să te fac să suferi în cel mai mizerabil mod, că urăsc să ţin lângă mine doar şi amintirea ta ; prea multe amprente pe suflet , pe piele. 
Vreau să mor cu tine, să mă pierd în mâinile tale...Te iubesc nenorocit de mult , chiar şi acum , după ce am trăit decenii cu veninul tău în sânge , când m-am degradat puţin câte puţin ca să mă vindec... 
Mă las pe spate..uşor. Cât te iubesc , cât mă înnebuneşti , cât mi-aş dori să fiu a ta până-n moarte , până totul se pierde în faţa nimicului. Mă doare privirea ta, mă ucide gura ta şi mă ameţeşte gâtul tău. Vreau să simt, să fii al meu , să-mi dai foc şi să mă laşi să ard. Îmi lipseşti oricât m-aş minţi , respiri prin plămânii mei gri , mi te plimbi prin vene. 
De ce mă înnebuneşti ? Nu.Nu vreau să ştiu Eşti atât de nebun când taci , când mă sorbi din priviri şi nu mai rămâne nimic din mine, când îţi invadez mintea obsedant şi nu te opui. Ţine-mă în braţe până dimineaţă , până când aerul se va termina, până când voi pleca fără să-mi pese şi mă vei ruga să rămân! Pe spate...uşor. Mă săruţi ca la început, mă săruţi de sfârşit , de viaţă şi de moarte. Mă ameţeşti, mi-e sete , mi-e cald , mi-e dor...la dracu.

10 comentarii:

  1. Cuvintele sunt de prisos când ochii îmi sunt îmbătaţi cu plăceri atât de profunde.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de profund . Dacă ai scrie o carte , aș cumpăra mii de exemplare .

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua. Imi face o deosebita placere sa citesc blogul dumneavoastra si sa vad ce mai este nou in blogosfera culinara. Mi-ar face deasemenea placere daca ati dori sa facem un schimb de link. Blogul meu este www.retete-sanatoase.ro .Astept cu drag un e-mail de la dvs, pozitiv sau negativ la adresa office@retete-sanatoase.ro

    Cu stima,
    Anda Marinescu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb.Am simtit fiecare cuvant si m-am infiorat.

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)