5 septembrie 2012

concluzie târzie



  Nu ştiu cum să încep . De 3 zile mă chinui să reglez bătăile inimii , fără reuşită . Sunt tutunistă , plămânii mei trăiesc ataşaţi de nicotină . Fumez prostesc , ca să-l simt lângă mine . Au trecut 5 luni de când cearşaful meu ia forma unui singur corp , de când am învăţat să mănânc cu o singură mână , să beau o sticlă întreagă de una singură toată noaptea , de când privesc cu un singur ochi obosit şi păşesc şchiopătând. Ne-am despărţit fără cuvinte , fără priviri , fără ţineri de mână şi sărutări pe frunte . Mi-aş fi dorit să fie dramă , lacrimi , ţipete , ochi roşii şi buze crăpate . Nu i-am mai simţit gura sălbatică de când mă plictisea mişcarea ei sacadată . Azi aş da orice să-i simt puterea buzei de jos , apăsându-se pe ochii mei , strivindu-mi genele , dacă nu aş şti că o simplă atingere m-ar spânzura de trecut mai strâns decât sunt acum , aproape de provocarea unei morţi dureroase.
  De câte ori ieşeam din casă , ştiind că există posibilitatea să afle că sunt în oraş , mă strângea un colţ de gheaţă în adâncul inimii mele ce tânjeşte după amintiri . În acea zi , nu-mi trecuse nici un moment prin gând că l-aş putea vedea , că aş putea să-i fiu mai aproape decât am fost în ultimele luni , că îi voi vedea forma corpului greu de care aveam nevoie pentru a-mi completa sălbăticia aşternutului .  Am ieşit cu o prietenă să iau ţigări . Mi-am tras pe mine o pereche de blugi şi primul tricou care mi-a venit la îndemână . Mi-am prins părul lejer şi cu sufletul linşat după tutun , am furat cheia de rezervă , telefonul şi banii şi-am plecat . Era pentru prima oară când părăseam locul în care l-am ucis , l-am călcat în picioare , l-am băut , l-am strigat şi l-am simţit lângă mine . Nu deschisesem ferestrele , doar ca să nu-i pierd parfumul iar pe canapeaua din bucătărie , locul lui  era privilegiat , nimănui nu îi era permis să-mi fure amprenta gâtului său pe capătul pernei închise la culoare . Mă simţeam ca o văduvă nebună , căreia i s-a furat soţul şi aruncat în paradis , fără explicaţii . Trebuia să mă complac în situaţia de om pierdut , fără viitor şi aveam atâtea luni la dispoziţie încât am ajuns să mă obişnuiesc cu frânturi de amintiri , cu atingerea locurilor pe care ştiu că le lua înainte din greşeală , cu mirosul cadourilor sale.
   Am fost la două magazine , însă ieşeam rapid fără să-mi dau seama de ce . După ceva timp , îl văd , pe el , pe cel pe care îl consideram pierdut , uitat , părăsit , mort . Inima îmi fura tot oxigenul . Au fost câteva secunde în care am rămas blocaţi . Eu prinzându-mi părul , el ţinând strâns telefonul la ureche cu degetele lui lungi , pe care am fost tot timpul invidioasă . Cămaşa închisă la culoare se potrivea perfect cu ceea ce vroia să fie , în mine se răscoleau toate poveştile lui despre cât de masonică i-ar plăcea să-i fie viaţa . Căutam fărâma de speranţă în ochii lui din spatele ochelarilor pe care îi poartă de puţin timp şi am rămas dezamăgită de eşecul meu . Avea aceeaşi privire ca în seara în care mi-a chemat taxiul să mă ducă acasă la patru dimineaţa , după ce corpul meu era înnebunit de arsuri iar mintea îşi pierdea din fiinţă. Atunci îmi doream să mă ţină în braţe , să-mi spună ca va fi bine , să mă mintă cât de frumos putea , să mă simt invincibilă şi să-l iubesc până dimineaţă . Acum nu vroiam decât să dispar , să nu mă vadă , să mă pierd repede , să ajung acasă unde să termin pachetul de ţigări în timp ce îmbrac hanoracul lui galben şi îi ţin în braţe piesele de poker , pe care i le-am cumpărat de ziua lui .
    Nu eram pregătită să-l văd , să-i simt răceala privirii cum cade pe corpul pe care-l poseda în fiecare noapte . Nu trebuia să aflu că el chiar a plecat , să fiu sigură că nu se va mai întoarce şi că îl aştept degeaba. Dar poate e mai bine aşa .. În acea seară , am promis că după acel pachet de ţigări mă voi reîndrăgosti . A doua zi , eram în maşină , îndreptându-mă spre studentul fermecat de sălbăticia corpului adolescentin .

58 de comentarii:

  1. E impresionant cum, citind aceste rânduri, m-am transpus parcă. Reuşeşti să transmiţi atât de pur şi de clar sentimentele, e extraordinar!


    p.s: Dacă l-ai văzut, nu a fost întâmplător. A fost destinul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu consider ca nu a fost destinul, ghinionul, norocul, soarta... L-ai fi reintalnit chiar si daca intre voi n-ar fi existat un trecut. A fost o privire subiectiva din partea amandorura, pentru ca ati trait ceva impreuna. Intalnirea asta a aprins amintirile, dar atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si dupa amintiri ce urmeaza ? Asta a fost tot ?

      Ștergere
    2. Daca dupa trecutul pe care l-ati trait impreuna, voi nu mai puteti avea niciun viitor, atunci, cred eu, ca asta e tot.

      Ștergere
    3. Eu presimt ca va mai fi ceva , mai grandios de atat.

      Ștergere
  3. Cineva acolo sus (sau jos) e cam sadic. Un di'ta mai sadicismul. Indiferenta e una dintre cele mai tampite chestii din lume. Si sa stii ca cineva a plecat si plecat ramane... e la fel de tampit.
    Da' trece, sau cel putin te obisnuiesti. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ma gandesc ca intr-o zi voi fi si eu asa ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Deși pare mai mult un tratament inchizitorial, în genul celor în care pui sare pe rană, pe mine, în momente mai delicate, melodia lui Imre m-a "înrăit" și mi-a dat un soi ciudat de determinare. Poate îți e și ție de folos :http://www.youtube.com/watch?v=18s2XAUPUgY&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudat,dar Imre e unul din cei care ma linistesc destul de repede. So,thank you !
      P.S. I totally love ur nickname !

      Ștergere
  6. Mi-a fost foarte dor să-ți citesc postările . Și mă bucur c-am intrat în sfârșit pe blogul tău să văd ce-ai mai scris .. Chiar dacă e puțin târziu .

    Cum am mai spus-o .. și cred c-am s-o tot spun , m-ai făcut din nou să simt ce-ai simțit tu . Cum a spus Rebeca . Presupun că nu-s eu singura care simte la fel .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! E impresionant gandul ca sunteti aici chiar daca eu lipsesc, chiar daca ma pierd printre ganduri si trairi , nu mai stiu cine sunt si ce sunt . Va multumesc !

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Da,pentru putin mai mult timp . Am nevoie sa respir , inca . Voi incepe sa scriu pe un alt blog. A inceput un nou capitol din viata mea. Ma bucur ca cineva se mai gandeste la mine. :*

      Ștergere
    2. scutură-te repede de tot ce-i rău şi "fă-te bine"! >:D< să ne spui de noul blog!

      Ștergere
  8. scrie o carte. este extraordinar textul!

    RăspundețiȘtergere
  9. La fel de dureroasă e întâlnirea asta și după mult timp?
    B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm,întâlnirea asta va avea mereu același parfum,însă acum lucrurile sunt mult mai ușoare fiindcă nu mai e același om,același bărbat impunător care mă amețea cu un simplu gest. Acum , așa cum se întâmplă mereu, pentru mine nu mai înseamnă decât prima iubire și atât, iar întâlnirea cu el nu-mi lasă decât gustul amar al unei amintiri.

      Ștergere
    2. Amintirile trebuie să fie frumoase, nu să-ți lase un gust amar. Ești bine?
      B.

      Ștergere
    3. Sunt și amintiri frumoase,însă când jelești un suflet nu faci decât să fii răscolit de intâlnirea cu acesta,iar mie nu-mi place să mai tremur din cauza acestui bărbat. Sunt destul de..bine,plănuiesc să-mi ating un vis. Ne cunoaștem,B ?

      Ștergere
    4. Este relevant dacă am făcut sau nu cunoștință? E posibil să ne știm D. (nu vreau să-ți afișez numele, am văzut că l-ai ținut secret) .Ți-am citit tot blogul și am plănuit să-ți las comentariu la ultima postare. E frumos blogul, scrii foarte frumos,zic să începi o carte, aș citi-o cu mare plăcere. Cât despre ”acest bărbat” am văzut că a fost și bine și a fost și rău:(. Ai fost o femeie puternică dar și slabă. Chiar te-ai detașat de el așa cum zici?Sau te minți singură? Și dacă da.. de ce? Iar visul de care ziceai că vrei să-l atingi, foarte tare! să ai spor!
      Dragă D. , aștept să-ți citesc noul blog de care ziceai și vreau să văd noua ta ”viață”,posibil e mai bună decît a fost accea cu el, sau poate tot în amintirea lui consta și asta... , sper să-ți prindă bine gura de aer ”respirabi”:)) la cât de poluat e aerul la noi:)))!
      P.s. Lasă-te de țigări D., nu ajută :(.

      B.

      Ștergere
    5. * am uitat :

      Cu dragoste B !

      Ștergere
    6. Cu siguranță ne cunoaștem,îmi sună prea familiar tonul cald pe care-mi vorbești și totuși cunosc un singur B,unul care mi-a trecut prin viață și mi-a lăsat sechele, vreau să cred că nu ești acel nume sau că nu ai tendința să te apropii de aceeași poveste. Cu toate astea,prefer să păstrezi anonimatul,deși se pare că știi mai multe decât ar trebui.
      Da,m-am detașat de el,știu și momentul,chiar secunda în care am făcut-o pentru că m-a marcat și o va face pentru tot restul vieții. M-am mințit singură pentru o lungă perioadă de timp,când chiar am crezut în iubirea pe care mi-o îngrădisem cu ”acest bărbat” și-am spus multe zile la rând că orice ar fi , va rămâne al meu și voi rămâne al lui,chiar de destinele noastre vor fi împletite cu ale altor suflete ce n-au nici o vină că sunt prinse în povestea aceasta.
      Pentru că vrei să-mi citești noul blog și pentru că vreau să te țin aproape,te aștept aici,de astăzi înainte,pe tine și pe alți câțiva care mai au întrebări de pus : www.burlesquefeeling.wordpress.com
      Viața mea poate nu e mai bună,însă cu siguranță e mai gustoasă de când am început cu adevărat să o trăiesc.

      P.S. Nimic nu ajută în ziua de astăzi.

      *nici măcar dragostea

      Ștergere
    7. Nu vreau să-ți dau indicii D., vreau să știi că m-am schimbat! Cu noul blog o să te am mereu aproape, Dulcii!

      B.

      Ștergere
    8. Ba se schimbă, cred că ți-ai dat seama și cine sunt. Mai e nevoie să mă semnez cu inițiala?

      Ștergere
    9. Dar cu toate astea, dacă mă știi sau nu, mă bucur și mi-e bine că ești tu bine. Sunt prea nerăbdător la un răspuns, aștept aici de ore întregi pentru un răspuns. Dulcineea mea, oamenii se schimbă, cel puțin eu sunt în porces de schimbare, să-ți zic așa.. Citindu-ți tot blogul, pe o perioadă mai lungă vreau să cred că nu te-am rănit ireparabil. Nu vreau să-mi reproșezi ce a fost rău, vreau să te bucur că a fost și bine! Toate ”p.s”-urile au fost degeaba?! Eu nu cred D. ! Toate lacrimile au fost degeaba? Nu au fost.. Poate nu am apreciat cum a trebuit atunci, dar acum.... D.,revino-ți! Amândoi știm ceea ce tu ascunzi!

      B + p.s !

      Ștergere
  10. Ești un omuleț ambiguu și-ți place să te joci,însă de data aceasta sunt convinsă că reușești singur să duci totul la final . Nu strica ceea ce ai acum pentru ceea ce ai avut ,B , pentru că ai o putere imensă asupra unui alt destin. Nu,toate lacrimile n-au fost degeaba și nici p.s.-urile în care credeam nebunește. Am crescut,B. Eu am ajuns la sfârșitul procesului de schimbare la care m-ai supus voit sau nu,acum numai e vorba de reproșuri ci de concluzii,de acea morală pe care cu toții o tragem la un moment dat dintr-un vis trăit prea intens,orbește. Nu,oameni nu se schimbă,doar aleg ce greșeli nu vor mai repeta,de frica consecințelor. Eu am apreciat cum a trebuit atunci,și-acum aș aprecia exact la fel.
    Dragul meu B , eu nu ascund nimic, poate ai reușit să uiți mici detalii din ce ai construit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D., la cât de bine te cunosc știu că ești surprinsă de apariția mea aici, mai ales sub anonimat. Am vrut să-mi fac simțită prezența mai special decât cu al meu blog. Și de stricat nu stric nimic. D., nu am renunțat la tine și alt destin nu este, și noi am avut destinul nostru, și încă-l avem, iar puterea asupra ”acelui destin” de care zici, de ce crezi că e așa mare? Sau ți-ai vândut sufletul altcuiva? Ai reușit să-l faci să sângereze după dragostea mea? D. vreau să-mi repar greșelile față de tine. Lasă-mă să fac asta...

      B!

      Ștergere

  11. ”Ohh, cuvintele îţi ies din torace atât de bine învăţate . Dacă nu te-aş cunoaşte , parcă m-aş îndrăgosti.” Păcat că te cunosc,și întocmai,pentru că o fac,știu și că setea de vânătoare e veninoasă rău când vine vorba de idealuri. Și totuși,pentru că știu că ”și alt destin nu este” , îți spun să deschizi ochii.Puterea asupra acelui destin ,a cărui existență o negi , nu e dată de ceea ce simți tu ci de nopțile în care ochii ăia de copil te visează alături de ea, îmbătrânind cu zâmbetul pe buze.
    Te-ai trezit prea târziu,filmul a luat sfârșit iar toți cameramanii au plecat prost plătiți. E prea târziu pentru regrete și răsturnări de situație. În mâinile tale putrezește altă piele fragedă iar corpul meu vibrează după alt timbru masculin. Atât ne-a fost dat să trăim,acceptă situația,așa cum am făcut-o și eu în serile pline de tutun înecat și pahare goale ce aveau rolul de a-ti șterge gustul de pe buzele mele.
    Uită! Acum câteva luni te-aș fi implorat să îți aduci aminte,iar acum nu vreau decât să ieși de aici , așa cum ai plecat de fiecare dată,cu aceeași nonșalanță mizeră ,specifică .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau să plec, ai uitat cu desăvârșire nopțile dormite împreună? Ai uitat cu desăvârșire? Care timbru masculin? Numai eu reușeam să-ți captez atenția. D! încerc să-ți explic că m-am schimbat. Și care copil? C.? Nu e nimic, la fel cum ai zis, e un copil, va uita tot..
      D! Nu vreau să uit.. mai primește-mă o dată! Te rog..

      B!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Așa repede ai uitat D.?

      B.

      Ștergere
    2. Scopul scuză mijloacele, iar dacă a trebuit să accept,nu înseamnă că am uitat. Ar fi fost bine pentru tine să uit,crede-mă. Îți mai răspund la acest mesaj din politețe și te rog cu același ton să dispari de aici , acolo unde ți-e locul. Pe lângă faptul că ar fi trebuit să îngropi totul ca să te mai poți privi în oglindă în fiecare dimineață mândru de ceea ce ești ,ar fi trebuit să și respecți copilul care-ți poartă admirația,în fiecare din acel început de zi ținându-te de mână. Și eu am fost ca ea,exact același tipar și-ți spun sigur că nu o să uite. Vrei un sfat?Uite unul: aici nu vei mai găsi decât rămășițele a ce ai fi putut avea dacă ai fi știut să acordezi chitara cu sufletul artistului,așa că îngroapă totul,așează niște flori acolo și uită,pentru că nimic nu mai e ce a fost,B.

      Ștergere
    3. atunci de ce mai fregventezi blogul ăsta?
      B.

      Ștergere
  13. E o parte din mine,sunt oameni aici care vor să afle ce mai e cu viața mea,oameni care au fost cu mine în poveste. Atât.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu nu am fost cu tine-n poveste? De ce mă alungi acum? Chiar tu ai zis într-un comentariu mai sus : ”Eu presimt ca va mai fi ceva , mai grandios de atat.„ de ce nu vrei să fie acel ceva grandios?
      B.

      Ștergere
    2. Oh,ești fantastic,așa cum te folosești de cuvintele mele ca să mă convingi. Ceea ce nu înțelegi tu e că timpul a trecut,totul a evoluat,sentimentele au dispărut și s-au instalat amintiri. Nu e vorba că nu vreau să fie acel ceva grandios,ci că refuz să fie,m-aș urî dacă ar fi și-aș avea pentru prima oară în viață regrete legate de faptele mele. Nu mai sunt un copil,B. Îmi dau seama ce încerci să faci aici și asta nu ajută decât la îngrădirea imaginii tale. Păcat,păcat că nu meriți fiecare gând al acelui copil,păcat că te folosești și-i juri iubire , păcat. Așa cum te-ai trezit după ani,te vei trezi poate mai devreme că dacă ești lacom,rămâi fără nimic. Nu mai ai ce căuta aici,înțelege! ”Cea ascunsă” te așteaptă,pleacă cât încă mai ai timp să o faci plin de demnitate. Eu nu răspund la amenințări,B,ar fi trebuit să știi asta. Eu le formulez. Acum,pleacă, fii bărbat și dispari !

      Ștergere
    3. Mă cunoști D. Am renunțat eu vreodată la ce am crezut că mi se cuvine?

      B.

      Ștergere
    4. Nu ți se cuvine nimic aici,nu sunt obiect pe care-l poți frumușel așeza undeva ca un trofeu pentru ce ai creat. Gata,încetează! Am tot mușamalizat sentimentul însă împingi limitele. Nu mă interesează nimic din ce ai de spus,cuvintele tale nu mai ajung la mine. Continuă-ți viața ca și până acum,pentru că eu nu sunt ca tine. Dacă tu poți să-i faci asta copilului , eu nu pot. Am crezut că te-am iubit,însă de abia acum gust din adevăratul sens al cuvântului și n-am să risc asta pe omul care nu merită absolut nimic.

      Ștergere
    5. Acum nu merit absolut nimic? Tu nu vezi că te contrazici? Și pe noul blog, tot eu sunt acel bărbat pe care nu-l poți uita. Ce ai să mai faci? Ai să-ți rozi unghiile când mă vei vedea pe stradă? D. (mă abțin să nu-ți dezvălui identitatea), tu te vezi ce scrii? Negi absolut totul! Nu am intrat aici ca să provoc rafale, am vezi ca să mă revanșez pentru ce am făcut. E mai bun cel de acum? Cine te-a împins să mergi la liceul la care ești? Cui îi ziceai mereu că ți-e un dor teribil, cine te asculta? El? D. , cine te-a călăuzit în viață? Nu ăncerca să negi acum, atâta demintate să ai și tu ..

      B

      Ștergere
    6. Nu,nu meriți absolut nimic. Bărbatul menționat pe noul blog e atât de diferit de tine încât comparația mă face să-mi pierd cumpătul. Ce-ai zice să te trezești și să vezi că tot ce faci aici e o mascaradă scârboasă cu care ești obișnuit? Încerc să-ți răspund cât mai politicos (în asta consider că stă demnitatea mea ) , însă mesajul e același.Nu mă interesează ce spui ,nu ai ce ”readuce la viață”. Într-adevăr faci parte din trecutul meu însă ești acea parte despre care nu vreau să-mi mai aduc aminte vreodată din cauza faptului că mi se face greață și milă de toată povestea aia . Poate că ai însemnat ceva,însă acum nu mai dau doi bani pe ceea ce reprezinți ca om. Te rog să încetezi cu toată lălăiala asta penibilă și să mă lași în pace. Nu mă contrazic,timpul m-a făcut să-mi deschid ochii. Dispari și nu te mai întoarce.
      P.S. ” E mai bun cel de acum? ” Nu ai nici un drept să-l pomenești, în cuvintele tale nu faci decât să-i scazi din valoare. Bărbatul ăsta e singurul care a reușit să mă facă să trăiesc după ce TU m-ai îngropat și e singurul care mă face să mă simt puternică,iubită,fericită și femeie.

      Ștergere
    7. Mai nou drepturile mi le alegi tu? Diana, vezi cum formulezi o frază. Dacă nu te puneam eu la citit, erai nulă, eu te-am făcut ce ești, că-mi era rușine cu tine așa analfabetă cum erai atunci! Mai femeie zici? Îmi dau seama, cine și-a legat destinul de al tău, mare păcat... Săracul .....
      B.

      Ștergere
  14. Am sa incep prin am ma prezenta, si ... pentru a fi in ton cu aceasta poveste scrisa parca de cineva pe fuga ... numele meu v-a fi P., desi se pare ca anonimatul nu mai are aceeasi putere in viteza cu, care se desfasoara actiunea.
    Domnisoara mea a fregventat zilele astea acest blog si mi-a starnit si mie curiozitatea, deci de aceea sunt aici. Motivul pentru care intervin e greu de explicat, si pentru ca totul se desfasoara pe fuga am sa ma rezum doar la faptul ca m-a captivat povestea si modul de expunerea al protagonistilor.
    Am citit doar o mica parte din acest blog, si daca domnule B. tu esti “vinovat” pentru cum isi expune gandurile aceasta faptura, atunci nu pot decat sa te felicit, desi mie greu sa cred asta.
    Un proverb persan spunea ca: “Învăţătorul este zahăr brut, elevul devine zahăr rafinat.” iar citindu-ti ultimul mesaj calitatea ta “bruta” nu poate atat de rafinata
    Si D. scoate din desaga cu, cuvinte poate ceva ramasite de “brut” ce mai trebuie lucrat, si poate deja lucreaza cineva la asta, iar acel cineva sau “Saracul” cum il numesti tu poate isi merita soarta, sau cel putin asa spune un stiudiu francez care dovedeste ca “Cine se aseamana se aduna.”.
    P.s. Acest mesaj este un sfat si trebuie tratat ca atare!.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hah, domnișoara asta, care scrie ce scrie pe blogul ei a fost incultă. Știi, Negruzzi e un liceu destul de renumit, așa-i? Domnișoara n-ar fi ajuns acolo fără sfaturile mele, fără a o pune eu oleacă la citit, dacă nu-mi era rușine cu ea și n-o puneam la citit ea era nulă, cred că știi și tu analfabete,nu? Domnule P., să-ți mai zic? Tot ce e blogul ăsta e ficțiunea EI! Majoritatea de aici sunt nimicuri, într-o postare spusese ceva de genul : ”m-ai rănit în cel mai josnic mod bărbătesc” , ah , deci înseamnă că dacă tot tu nu suni de ziua mea și dacă eu om finuț sun de 8 martie să-ți zic la mulți ani și tu ești ceva de genu : ”n-am chef de tine„ , eu trebuie să tac să-nghit,nu? faptul că am lăsat-o atunci și n-am mai vrut nimic cu ea asta înseamnă că i-am făcut ei ceva, până la urmă scuză-mă, dar și omul are limită. 1 an de zile a fost geloasă, a făcut p-a nebuna ca să mă împac cu ea. Omule, domnișoara asta, ce vezi tu aici e doar creația mea, că acuma altul o face muiere, asta-i partea a 2a, săracul om nu știe ce povară are pe cap. Așa că stimatul meu P. sper că te-am lămurit..

      B.

      Ștergere
    2. Nu... nu, ma asteptam sa fiu tratat atat de serios chiar de unul din protagonstii acestei povesti, mai ales ca am incheiat mesajul cu un P.S., crezand ca asta il v-a face mai usor de digerat.
      Toti suntem "nimicuri" in inceputurile noastre, imporant este ce devenim in timp. Te inteleg ca esti suparat, din ce-mi spui, a furat de la tine si poate asta te-a consumat, si ... a avut ce fura, blogul deovedeste asta.
      Stiu Negruzzi, e foarte aproape de faculatatea pe care eu am absolvito, dar cam atat.
      Cat despre "nimicurile" de care vorbeste... Hmmm!!! pentru asta sunt aici, pentru ca oameni seci precum mine nu au acest dar de a transpune aceste "nimicuri" intr-un mod atat de palpabil, si imi pierd vremea ratacind printre randurile ei cuprins de curiozitatea deznodamantului.
      Ti-am raspuns la o parte din mesaj, jumatate din el nu ma priveste, la fel cum nu ma priveste nici intrebarea pe care curiozitatea ma oblica sa ti-o adresez... De ce?
      "D! Nu vreau să uit.. mai primește-mă o dată! Te rog.
      B."
      Cu respect: P.

      Ștergere
  15. Stii de ce? Am vrut sa repar ce poate si eu am stricat. Eram gata sa dau uitarii toate greselile ei, dar lumea se ridica pe spinarea ta si dupa nu te mai cunoaste.
    Respect si de la mine P.
    B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ... Totusi nu ti se pare cam mult, din ce-mi dau seama citind aici pe blog e vorba de mai bine de un an de zile in care voi ati fost despartiti, tu ti-ai vazut de viata ta, ea dupa ce te-a asteptat un an de zile, si-a cautat drumul ei si e de parere ca l-a gasit, inteleg ca ti-a apartinut la un momentdat dar crezi ca ai dreptul de a o lasa fara drepturi avand in vedere circumstantele?
      Semnat P.

      Ștergere
  16. B,
    De ce simti nevoia sa stie toata lumea ca tu esti cel care a indrumat-o?Esti mandru de ea, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)