25 martie 2012

urăsc să îmbătrânesc

  
                                                                 ca un discurs de absolvire .... 
         După mult timp , reuşesc să zâmbesc de una singură agăţată de viitor şi nu de trecut . Pot spune că m-am schimbat, că deşi iubesc tac , că am învăţat multe din scurta-mi viaţă şi că nu-mi regret faptele , nici cel mai mic gest , nici măcar o privire sau un gând. Mă definesc uşor prin vicii , mă regăsesc în amintiri şi sper la un viitor puternic. Azi însă , îmi permit să mă pierd în gustul vechi şi nostalgic al clipelor moarte.
        Mi-am făcut un control sufletesc şi nu am de spus decât că ... Iubesc în şoapte, fără curaj . E mai uman să mă pierd în tăcere decât să continuu ţipetele animalice . Se fac doi ani , se fac zeci de luni în care siropul situaţiilor ţi-a stat în mâini şi îţi spun la mulţi ani. Îţi urez de bine , cu toate că m-ai dezamăgit oribil , în cel mai laş mod posibil bărbătesc . Vei rămâne mereu al meu şi voi fi copilul pentru totdeauna. Cu toate acestea, zâmbesc , zâmbesc mai mult ca niciodată . Simt că sunt iubită , că sunt ocrotită de persoane pe care le-am neglijat, pe care le-am târât prin uitare o dată cu pasiunea mea pentru inima de piatră. Am revenit la detaliile mele, la complexitatea spontaneităţii şi tot ce implică ea. Am reuşit să râd iar cu toată inima , să plâng la filme siropoase cu animale şi să-mi recâştig încrederea în sine. Nu aş putea defini starea în care mă aflu acum , dar cu siguranţă mă ajută zâmbetele şi grija celor din jur. Am devenit o mică suferindă ce profită de fiecare moment alături de prietenele noi sau vechi , false sau speciale . 
      Trăiesc ca şi cum e ultima clipă . Îmi lipseşte prezenţa lui , sărutul de rămas bun , îmbrăţişarea caldă şi umorul bărbătesc . Încă îi iubesc fiecare parte din el , modul în care-şi aprinde ţigara , mirosul , ridurile frunţii şi forma nefinisată a gurii . Mă dor toate amintirile cu el , şi totuşi înţeleg că nu a fost decât un miraj al timpului , că o dată cu trecerea acestuia lucrurile se urâţesc. Nu port pică , nu mai urăsc aşa de puternic şi chiar sunt capabilă să iert. Mi s-a spus că aş fi prea bună cu viaţa pentru câte lucruri urâte mi-a făcut, pentru zilele în care mi-am plâns fiinţa sau pentru câte persoane au plecat cu o parte din mine. Eu nu cred, eu iubesc amintiri. 
     Azi mă ridic victorioasă şi mândră pe tocurile care mi-au fost alături în nopţile în care încercam să-mi uit jumătate din viaţă prin plimbări lungi şi discuţii aprinse. Azi mă bucur de iubirea lor , a celor cărora poate că le pasă . Azi nu urăsc şi nu îmi pierd cumpătul în faţa timpului... Măine se împlinesc ani , se duc lupte grele cu trecutul şi se iartă. Mâine îmbătrânesc iar.

P.S. La mulţi ani iubitule !

9 comentarii:

  1. Cât de superb scrii ! :x Felicitări ! Chiar e foarte tare ! :x Nici nu ştiu ce să mai zic.

    Sper să ajung şi eu cândva să scriu aşa frumos !

    Îţi doresc să ai parte de o săptămână superbă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Adry ! Eu nu-mi consider cuvintele atat de armonioase, astfel ca ceea ce ar putea insemna pentru tine nimic , pentru alti are mii de conotatii . Nu-ti subestima stilul de a exprima ceea ce gandesti pentru ca inauntru fiecarui om se afla un mic geniu ! :* O saptamana placuta si tie!

      Ștergere
  2. Cat de mega frumos!
    Ma insel, stiu, dar lasa-ma sa cred ca si primavara are micuta ei contributie pentru chestiuta de mai sus.
    O stare de spirit buna, incredere, oameni dragi, rasete si speranta spre viitor. Suna al naibii de perfect. De ce altceva mai are nevoie o femeie pentru a fi fericita?
    Un barbat? E mai mult ca un breloc. Da, stiu ca nu-i adevarat, dar acesta este inca un lucru pe care vreau sa-l cred macar azi.

    Scrii frumos si ma bucur pentru tine si tocmai mi-ai imbunatatit starea de spirit. La mai multe *orice* si zambete, draga. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adaaaa , imi era dor de tine !! Primavara incepe cu mine ^_^. Da, cred ca e si puterea anotimpului aici ! Cat despre barbati , sunt cele mai ingenioase accesorii pentru o femeie, nu? :D :*

      Ștergere
  3. ti s-a mai spus ca esti geniala!? >:D< si parca m-am citit pe eu cea veche...imi era dor cat de cat de aceasta parte a mea, da' nu o mai vreau inapoi, desi trecutu' inca nu ma lasa-n pace si nici nu va inceta prea curand sa ma chinuie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru complimentul subtil :* Ador cand oamenii se regasesc in mine, imi da sentimentul de incredere in faptul ca nu sunt singura care sufera puternic sau se pierde in fata deciziilor mult prea importante. Trecutul e doar o clepsidra scumpa, traieste ceea ce simti si totul se va apropia de perfectiune. Cel putin pentru o zi.

      Ștergere
  4. Atat de frumos ai impletit toate trairile astea! Te felicit! scrii genial :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wordless!!!!!!!!!!! esti minunata!!!!!!! <3

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)