21 decembrie 2011

viaţa mea e un roman


   Mă trezesc cu griji şi milioane de idei flămânde de fericire în dimineaţa începutului şi mă privesc în oglindă , admiţând că sfârşitul, oricât de aproape ar fi , nu are cum să mă mai schimbe. Paşesc grav pe parchetul din cameră şi refac traseul proaspăt al paşilor săi , sperând să îl regăsesc undeva , dezamăgit de întârzierea mea. Obosesc să mă joc ca un copil nesăbuit pe liniile drepte , accentuate şi murdare de amintiri ale podelei . M-am gândit la el azi şi i-am scris pe o bucăţică de hârtie cu pătrăţele furată de la colega de cameră un mesaj de adio . Sunt sigură că nu l-a citit însă există speranţa că vântul o va duce treptat la uşa lui şi-i va deschide ochii , îl va anunţa că şi-a pierdut coloana vertebrală în mâinile distanţei . Când eram mică , preferam să scriu lucrurile care erau mult prea greu de spus şi de multe ori , mesajul ajungea acolo unde trebuia . Uneori , găseam după mult timp bileţele cu sentimente pecetluite pe vecie şi râdeam de cât de inocent îmi era scrisul tremurat de emoţie. Astăzi însă , cred cu tărie că el va întelege totul fără să citească nimic , că nu va uita să zâmbească , imaginându-şi faţa pe care aş face-o dacă mi-ar spune ce vreau să aud. 
    Dacă tot susţin că nu am crescut destul încât să-mi asum greşeli de adult , atunci trebuie să mă stabilesc în inima unui singur corp . Alegerea e uşoară însă , pentru că sunt sigură că pot , prefer să fiu un suflet în vânt. M-am hotărât să scriu un roman despre mine, despre el , despre iubirea noastră uitată , despre importanţa dragostei în zilele mohorâte şi despre cafea cu lapte , dimineaţa . Scriu din amintirea unui suflet mort acum , pregătit pentru sfârşit.
   


10 comentarii:

  1. Cit de patrunzator.Cit de frumos.As citi cu placere romanul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos intro pt un roman. Spor la scris :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai ca sfarsitul nu vine atunci cand vrem noi sa vina...

    RăspundețiȘtergere
  4. a.Lina, mulţumesc mult! Sună încurajator!

    RăspundețiȘtergere
  5. Puiule, deocamdată îmi trăiesc viaţa ca pe un intro şi aştept momentul culminant. Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Tibi , nimic nu vine atunci când vrem.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar fi un roman tare interesant.
    Sarbatori fericite.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. fata care aduce ploaia , multumesc mult! Sarbatori fericite si tie !

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele patrate nu intra in urechile rotunde :)